Reklamacije

Ispis
 
Logo  Reklamacije za obavljanje vodnih usluga predaju se u pismenom obliku, uz obaveznu dostavu adrese (adresa korisnika, e-mail, fax) na koje će društvo dostaviti odgovor:
.
  netočno očitavanje glavnog ili pomoćnog vodomjera,  
  pogrešna primjena cijene vode,  
  pogrešno obračunata cijena priključenja građevine na komunalnu infrastrukturu  
 
i ostale reklamacije vezane uz obavljanje djelatnosti Društva.
 

 

način predaje relamacije:

  1. na adresu KOMUNALAC - vodoopskrba i odvodnja d.o.o. Delnice, Supilova ulica 173, 51300 DELNICE
  2. fax: 051/812-034
  3. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Društvo će u roku od 15 dana dostaviti odgovor u pismenom obliku na adresu i način koji je naveden u reklamaciji.

Nakon primljenog pismenog odgovora društva, korisnik usluge može uputiti prigovor Povjerenstvu za zaštitu potrošaća ukoloko nije zadovoljan sa primljenom odgovorom.

 

Poslovnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača poduzeća "Komunalac - vodoopskrba i odvodnja" d.o.o. Delnice donijet je na sjednici od 29.09.2014. godine.

Temeljem odredbe članka 3. stavak 1. Poslovnika o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača i članka 26. Društvenog ugovora, Direktor Društva donio je 22.11.2021. Odluku o imenovanju Povjerenstva za reklamacije potrošača.

Povjerenstvo broji tri člana:

1. dr. ARTUR TOMIĆ - predstavnik Udruge potrošaća
    - predsjednik Povjerenstva
2. Ana Jakovac - predstavnik jedinica lokalne samouprave vlasnika poduzeća
3. Ozren Južnić - predstavnik poduzeća
 
Adresa:
Komunalac - vodoopskrba i odvodnja d.o.o.
Povjerenstvo za zaštitu potrošača
Supilova 173, 51300 Delnice
 
Prema Poslovniku o radu Povjerenstva za reklamaciju potrošača od 29.09.2014. Povjerenstvo broji tri člana. Jedan član Povjerenstva imenuje se iz redova predstavnika potrošača, jedan iz predstavnika lokalne samouprave, a jedan iz redova radnika Društva.

Na Sjednici Povjerenstva razmatraju se pisane reklamacije potrošača. Odluke se donose javnim glasovanjem i to većinom od ukupnog broja glasova. Predsjednik Povjerenstva dužan je potrošaču o čijoj se reklamaciji raspravljalo na Sjednici Povjerenstva, na osnovu donijete odluke sačiniti pisani odgovor na primljenu reklamaciju. Pisani odgovor dostavlja se potrošaču u pravilu preporučenom pošiljkom u roku od 30 dana od dana donošenja odluke. Članovima Povjerenstva nije dozvoljeno iznositi u javnost odluke Povjerenstva, komentirati zahtjeve potrošača, rad Povjerenstva i donijete odluke. Predsjednik Povjerenstva ovlašten je za kontakt s javnošću i davanje izjava o radu i odlukama Povjerenstva.

•  Poslovnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača

Komunalac - vodoopskrba i odvodnja d.o.o. poštuje vašu privatnost. Kolačiće koristimo u razne svrhe kao što su funkcionalnost web stranice, poboljšanje korisničkog doživljaja i prikaz (ciljanih) sadržaja. Nastavljajući svoju posjetu na našoj web stranici, pristajete na to da koristimo kolačiće. Pravila Privatnosti