način predaje relamacije:
- na adresu društva KOMUNALAC d.o.o., Supilova ulica 173, 51300 DELNICE
- putem fax-a: 051 / 812-034
- putem e-mai-a: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Društvo će u roku od 15 dana dostaviti odgovor u pismenom obliku prema dostavljenim podacima (adresi) iz primljene reklamacije.
Nakon primljenog pismenog odgovora društva, korisnik usluge može uputiti prigovor Povjerenstvu za zaštitu potrošaća ukoloko nije zadovoljan sa primljenom odgovorom.
Poslovnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača poduzeća "Komunalac" d.o.o. Delnice donijet je na sjednici od 06.06.2004. godine.
Temeljem odredbe članka 3. stavak 1. Poslovnika o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača i članka 37. Društvenog ugovora, Direktor Društva donio je
- 01.07.2022. Odluku o imenovanju Povjerenstva za reklamacije potrošača
- 21.05.2019. Odluku o imenovanju člana HUZP-a u Povjerenstvo za reklamacije potrošača
Povjerenstvo broji tri člana:
1. | dr. ARTUR TOMIĆ | - predstavnik Udruge potrošaća |
- predsjednik Povjerenstva | ||
2. | Ana Jakovac | - predstavnik jedinica lokalne samouprave vlasnika poduzeća |
3. | Anton Pleše | - predstavnik poduzeća |
Na Sjednici Povjerenstva razmatraju se pisane reklamacije potrošača. Odluke se donose javnim glasovanjem i to većinom od ukupnog broja glasova. Predsjednik Povjerenstva dužan je potrošaču o čijoj se reklamaciji raspravljalo na Sjednici Povjerenstva, na osnovu donijete odluke sačiniti pisani odgovor na primljenu reklamaciju. Pisani odgovor dostavlja se potrošaču u pravilu preporučenom pošiljkom u roku od 30 dana od dana donošenja odluke. Članovima Povjerenstva nije dozvoljeno iznositi u javnost odluke Povjerenstva, komentirati zahtjeve potrošača, rad Povjerenstva i donijete odluke. Predsjednik Povjerenstva ovlašten je za kontakt s javnošću i davanje izjava o radu i odlukama Povjerenstva.